Hallo zusammen
Vor kurzem hatte ich das Vergnügen die erste Staffel von Vijay Kumar, dem indisch-schweizerischen Privatdetektiv zu hören. Ich finde sie sehr lustig und unterhaltsam. Es ist aber auf Schweizerdeutsch. Vielleicht mag sich ja jemand daran versuchen, ich schreibe den Rest dieser Mini-Rezension auf Schwiizderdütsch, wenn ihr mein Kauderwelsch versteht, probiert doch mal das Hörspiel :).
Auso, iz teste mir mau dis Sprachverständnis :D. D'Hörspielreihe vom Vijay Kumar het momentan 3 Staffle, die Dritte wird gad iz, glaubs wüchentlich, veröffentlicht. I finde d'Kombi vor Schwiizer Kultur zäme mit dr indische zum Schreie. D'Hörspiel si a Büecher adaptiert u dr Autor, Sunil Mann, isch o ir Schwiiz ufgwachse (lustigerwiis isch er gad 2 Minute vo mir entfernt gebore worde) und het indischi Abstammig.
D'Hauptcharaktere hei e super Chemie zäme. Es git dr Vijay; ner sini besti Fründin, die transsexuelli Miranda; sin beste Fründ, dr Journalist José + sini Flamme, dPolizistin Fiona; dFründin vom Vijay d Manju und ner no dMueter vom Vijay.
Die indischi Musig im Hörspiel findi o super.
Loset doch mau dri u säget mir, was ihr drvo haltet . Für mi isch es eifach äs Feel-Good-Hörspiel
Hie isch dr Link zu de erste zwei Staffle (ganz unte): https://www.srf.ch/sendungen/hoer…rmittelt-wieder
Na, habt ihr's verstanden :D?
Dank diesem Hörspiel hab ich auch direkt wieder Bock bekommen auf die alten Mundarthörspiele von Tudor - Kasperlitheater und dr Pumuckl. Hat die jemand gehört (auf Schwiitzerdütsch natürli)?