Der Untergang des Hauses Usher [KOPFKINO Audio]

• Diesen Sommer…

External Content www.instagram.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Wie Akita Takeo richtig über den Hörspieltalk von morgen schrieb:

Solange es Leute wie uns drei gibt und wir hier schreiben, bleibt es hoffentlich bestehen. Noch lange! #top#

• Sag dass mal meinem Handy, der kennt nur User keinen Roderick Usher 🤪

Solange es Leute wie uns drei gibt und wir hier schreiben, bleibt es hoffentlich bestehen. Noch lange! #top#

• Heute ist VÖ :)

External Content www.instagram.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Ich hab’s mir heute Nachmittag angehört. Eine adaptierte Fassung des alten Klassikers. Durchaus hörenswert, aber nichts dass mich komplett vom Hocker reißen konnte.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!